Digi Roid

نرم افزار های اندروید

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

به سایت Digi Roid خوش آمدید

سلام و درود خدمت کاربران همیشگی Digi roid. از اینکه برای دانلود و سفارش نرم افزار مارا انتخواب کردید ازشما سپاس گزاریم.

دانلو ESET NOD32 Antivirus دو نسخه متفاوت


6y63_eset-mobile-security-antivirus.jpg



بدون شک همه ی شما کاربران عزیز آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار نود سی و دو – Nod 32 یا به عبارتی ESET Mobile Security & Antivirus را می شناسید ؛ یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی برای تمام سیستم عامل های ویندوز، آی اُ اس و اندروید که ما امروز در DIGI ROID قصد معرفی نسخه ی اندرویدی و ویندوز آن را داریم! 

نسخه ی اندرویدی آنتی ویروس نود 32 از تکنولوژی نسخه ی کامپیوتری خودش استفاده می کند به گونه ای که با استفاده این فناوری محافظت لحظه ای یا همان Real Time از دستگاه اندرویدی شما به عمل خواهد آمد و هر فعالیت مشکوکی زیر ذره بین قرار خواهد گرفت ؛ خواه این فعالیت های مشکوک مربوط به تهدیدات اینترنتی باشد یا اپلیکیشن های مخربی که در دستگاه شما مشغول خرابکاری و بر هم زدن تعادل هستند!

اگر بخواهیم چندین مورد از ویژگی های نسخه ی اندرویدی NOD 32 را نام ببریم می توانیم به کلی ویژگی های پیدا کردن گوشی دزیده شده، قفل کردن دستگاه هنگام مفقود شدن، آنتی فیشینگ برای محافظت از شما در هنگام وبگردی اشاره کنیم!

برخی از امکانات و قابلیت های ESET Mobile Security & Antivirus اندروید :

* زیر ذره بین قرار دادن تمام اپلیکیشن های نصب شده برروی موبایل اندرویدی شما

* دارا بودن یک ضد سرقت فوق العاده قوی برای تعیین محل و کنترل تلفن گم شده شما از راه دور

* امکان اعمل تغییرات دلخواه همچون قفل کردن گوشی، پخش صدای آژیر و ... از راه دور

* دارا بودن توابعی قدرتمند برای فیلتر کردن تماس ها و اس ام های دریافتی توسط کاربران و شما

* دارا بودن تابع قدرتمند آنتی فیشینگ برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام وبگردی

* پشتیبانی کامل از تمامی اسمارت فون و یا تبلت های اندرویدی با صفحه ی نمایش بزرگ و کوچک

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده

اپلیکیشن ESET Mobile Security & Antivirus با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد که ما امروز درdigi roidجدیدترین نسخه ی آن را که چند ساعت پیش منتشر شده را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v3.6.46.0 :

* رفع مشکلات متعدد و بهبود عملکرد برنامه

سفارش آنلاین - ایست آنتی ویروس 8

 ویندوز:

نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus  برای ویندوز محصول کمپانی معروف ESET  قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید.


این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپراسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید.

 تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با سیستم از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

 آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.


دانلود نسخه اندروید (فایل نصبی) :                                                   حجم:11مگابایت 
دانلود نسخه ویندوز:                                                                       حجم:3 مگابایت ( فعالسازی انلای )                              


در صورتی که هنگام دانلود و یا نصب نرم افزار ها به مشکلی برخوردید

    یا لینک و تصاویر خراب بود و دانلود نشد لطفا مشکل  خود را در قالب 

   نظر برای همین پست اعلام کنید!


ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1